photo karyamalambanneranimasi_zps2da5c45a.gif

Cara Melambatkan Pancutan Air Mani


Bagaimana cara melambatkan pancutan air mani ketika bersetubuh bagi lelaki yang sudah kawin? Apa itu pancutan air mani? bagaimana air mani terpancut dari zakar lelaki? Mengapa lelaki ingin melambatkan pancutan air mani mereka ketika bersetubuh?

Mengikut kajian, masa bersetubuh yang normal adalah beberapa minit sahaja. Malah ada yang beberapa saat sahaja. Persetubuhan normal dan purata hanyalah 30 tusukan sahaja. Bermula kemasukan zakar suami ke dalam faraj isteri gerakan sorong, keluar masuk yang normal hanya 30 kali sebelum air mani terpancut keluar. Bagi lelaki mereka akan tahu bila air mani akan keluar. Ketika rasa nikmat sampai ke tahap tertinggi.

Bila berlaku pancutan air mani, lelaki akan puas. Jadi mengapa lelaki ingin melambatkan pancutan air mani? katakan pancutan air mani atau orgasm atau klimak tu ibarat satu destinasi. Semasa menuju destinasi tu, pasangan akan menaiki kereta, diatas kereta itulah segala kegembiraan berlaku, walaupun kegembiraan dan matlamat utama ialah destinasi yang dituju.

Lagi lama dalam kereta tersebut lagi mereka suka dan gembira. Begitulah jika diibaratkan bersetubuh, gerakan sorong tarik, keluar masuk zakar ke dalam faraj isteri adalah kenikmatan tak terhingga sehinggalah pancut. Oleh itu, penting bagi suami menahan dari pancut awal. Mereka juga takut tidak mampu memuaskan isteri jika pancut awal.

Untuk melambatkan pancutan.. apa kata anda guna produk ini.. klik pada link ini TEKNIK MENGAWAL PANCUTAN PRAMATANG

1 comment:

  1. Yang mau garapan gratis, sini merapat.

    NO TIPU TIPU !!!
    Tanpa modal, Banyak untung nya...
    Daripada penasaran, langsung cek saja link nya.

    mltd-idn..com/15899

    ReplyDelete

 photo karyamalambanneranimasi_zps2da5c45a.gif